skuuulaa

AAAAAHHHH!!!!!!! hatar skolan SÅÅÅÅHÄRR mycket asso det går inte att beskriva med ord XD haha (oj lite dramatiskt XD) men a så är det bara ......fick reda på att jag har varit frånvaro från bilden i typ en termin sak som verkligen inte är sant     elr?....nej jag tror inte det :/  så jag måste göra en egen film under sportlovs veckan asso snacka om att förstöra mina lediga dagar :(  och det är mycket att göra jag måste lixsom göra fett många kulisser eftersom jag bara har gjort 1 sen måste jag börja spela in och lägga in musik och text osv men det är enklare men aaaaaaaa vill bara sätta eld på skolan :O sen så måste jag göra matte prov och so prov idag sen så är det 60-tals dag på fredag då alla måste gå klädda som man gjorde då men jag tänker verkligen inte klä ut mig jag tror inte ens om  jag  kommer till skolan då eftersom jag MÅSTE göra klart filmen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0