friends are for 4-ever ....

Hejsan !
idag så var jag som sagt en såndär guide eller värd eller vad det nu heter iaf så gick det väl bra i slutet för i början vr det skit skit tråkigt asso ni vet inte det var SÅHHHÄÄR!! tråkigt så att det slutade med att jag sköt gummi snoddar mot ett kartongbit hahah XD men på gud det var så tråkigt .... a sen så gick det väl bra det var bara två lektioner jag skulle gå med dom till och sen fick vi sluta så det var chill^^ med tanken på att vi bara stog där och sa välkomna och tog emot jackor hängde upp dom och sen vissa dom vart dom skulle gå och det var allt och för det ska vi få 2 bio biljetter var hihih :P vi får se vem jag går med ;)
Någon bild med natta fån igår ^^...
Det var vi som var stog där och tog emot jackorna :)
Det här var det jag fick för att underhålla mig i typ 3 timmar XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0